Selen D-tytöille kultaa Power Cupissa

13.6.2016

Power Cup 2016 D-tyttöjen mestarit Lions.
D-tytöt 12. sija Tigers
D- tytöt tiikeri 29.sija Pandas

Selen Lions vei D-tyttöjen mestaruuden Hämeenlinnassa jyräämällä vastustajansa vakuuttavalla pelillä läpi turnauksen. D-tytöissä myös Tigers ja Pandas pärjäsivät loistavasti.

Loistavaa peliä läpi turnauksen pelanneet Juulia, Tinja, Milla ja Aino vakuuttavan esityksen jälkeen iskivät kultaa D- tytöissä. Loistava kauden lopetus 56 kotimaisen ja ulkomaalaisen joukkueen mittelöissä.

Myös Tigers venyi hienoon suoritukseen samassa sarjassa raivaamalla tiensä 12 parhaan joukkoon. Fiona, Jenna, Jessika, Julia ja Eveliina löysivät mainion pelivireen tuulisissa ja kylmissä olosuhteissa.

D-tyttöjen tiikerisarjassa oli ennätysmäärä joukkueita peräti 114. Selen Pandas voitti alkulohkonsa puhtaalla pelillä raivaten tiensä ylimpään jatkosarjaan. Loistavan turnauksen pelanneet Julia, Juulia, Lotta, Peppi ja Minttu sijoittuivat hienosti 29 sijalle.

Isosti Onnea huikeasta menestyksestä valmentaja Johanna Heikinkangas, sekä apuvalmentajat Esa Heikinkangas, Toni Ranta ja Ulla Maunuksela.